Як зрозуміти алгоритм Facebook?

24900170_738515913007234_7073407040200043308_n

Як зрозуміти алгоритм Facebook?

Розуміння алгоритму Facebook починається з розуміння основних цінностей, які Facebook використовує для керування своїм мисленням та роботою. Ці цінності можуть дати натяк на те, який контент буде добрий, а який – ні для Facebook.

Нижче наведено короткий огляд алгоритму, як саме працює стрічка новин Facebook:

1. Пріорітетність родини та друзів. Соціальні мережі створені для того, щоб близькі люди весь час комунікували, а, отже, мета стрічки новин полягає в тому, щоб з друзями та родиною обмін новинами був найбільший. Саме тому, публікації від друзів і сім’ї визначаються пріоритетними, а розваги вже після них.

2. Facebook розділяє думки користувачів. Платформа вітає всі ідеї, розповіді та думки, гарантуючи, що це безпечно читати. Історії будуть частіше появлятися тих користувачів, які Ви переглядаєте частіше, коментуєте та пишете відгуки.

3. Самостійне налаштування. Facebook створив функції (наприклад, слідкувати та перестати слідкувати (follow, unfollow), подивіться в першу чергу чи як часто протягом показувати новини тої чи іншої групи).

4. Реакція на відгуки. Звісно, що Facebook клієнторієнтований і уважно слідкує за тим, як реагують люди на ті чи інші оновлення, на скарги чи пропозиції, які вони пишуть у службу підтримки.

Щоб отримати свою користь від Facebook у маркетингу, знайте основні правила гри та, що Facebook любить, а що ні! Це дуже впливає на частоту показу Вашого контенту.
Отже, алгоритму Facebook довподоби:

-Пости ( публікації) з численними лайками (like).
-Публікації з великою активністю у коментарях (comments).
—Ну і, звісно поширення публікацій. Релевантні ті пости, якими діляться часто і багато (share).
Відео-контент, який набирав велику кількість переглядів або тривалість перегляду.
-Публікації з посиланнями на популярну тематику.
-Публікації на сторінках (pages) та у групах, з якими часто взаємодіють підписники та віддають свою перевагу у вигляді лайків, коментарів та шерів.
-Публікації на сторінках (pages) та у групах, які мають добре сформований та заповнений профіль з великою кількістю підписників.

УВАГА! Алгоритм Facebook не надто захоплюється, коли Ви вдаєтеся до:

-Clickbait – розміщення контенту, який непрадивий і фальшивий.
-Like-baiting – розміщуєте публікації, які спонукають лайкати Ваш контент за певні винагороди або обманним шляхом.
-Розміщуєте публікації, які містять посилання на спам, або шкідливі лінки.
-Використовувати контент, який часто повторюється та одні і тіж пости, які циркулюють на сторінці чи групі.
-Публікувати матеріали, які користувачі приховують чи скаржаться на погану якість.
-Поширювати публікації, які вимагають лайк, шер та комент. Це ті акції, які вже, мабуть, усіх дістали).
-Занадто активні сторінки, що спонукають людей купувати послуги, товар чи встановлювати та купувати додатки, провокують людей на участь у конкурсах чи тоталізаторах, та врешті публікації, які повторно використовують один і той же текст з чужої реклами.

Як бачимо, Фейсбук щодня стає все більш пильним до усіх способів просування та реклами, тому намагайтеся будувати свою стратегію чесно та використовуйте позитивні зміни Фейсбук, яких також немало.